Publicitate și marketing digital 101: luați ghidul complet
Despre Curs
Cum văd consumatorii marca dvs. în raport cu concurenții dvs.? Cum ar trebui să fie poziționat un produs nou când este lansat? Ce segmente de clienți sunt cele mai interesate de ofertele noastre actuale?
Pentru aceste întrebări și multe altele, sondajele rămân metoda încercată și adevărată pentru a obține informații de marketing.
De la sondaje unice de satisfacție a clienților până la sondaje de urmărire a mărcilor care sunt administrate în mod continuu, acestea oferă informațiile de care au nevoie marketerii pentru a înțelege modul în care produsele, serviciile și mărcile lor sunt văzute de consumatori.
Obiective de învățare
From one-off customer satisfaction surveys to brand tracking surveys that are administering on a continuous basis, they provide the information that marketers need to understand how their products, services and brands are seen by consumers.
In Analytic Methods for Survey Data, statistical learners will become familiar with established methods for converting survey responses to insights that can support marketing decisions.
Techniques discussed include factor analytics, cluster analysis, discriminant analysis and multi-dimensional scaling.
Materialul include
- Videos
- Booklets
Cerințe
- XL Stat
- Excel Add-on
Public țintă
- Students
- Business Owners
Curiculă
18h 45m