Publicitate și marketing digital 101: luați ghidul complet

Logo_CoachCamp_512_3
CoachCamp
Ultima actualizare iunie 9, 2022
0 activi

Despre Curs

Cum văd consumatorii marca dvs. în raport cu concurenții dvs.? Cum ar trebui să fie poziționat un produs nou când este lansat? Ce segmente de clienți sunt cele mai interesate de ofertele noastre actuale?

Pentru aceste întrebări și multe altele, sondajele rămân metoda încercată și adevărată pentru a obține informații de marketing.

De la sondaje unice de satisfacție a clienților până la sondaje de urmărire a mărcilor care sunt administrate în mod continuu, acestea oferă informațiile de care au nevoie marketerii pentru a înțelege modul în care produsele, serviciile și mărcile lor sunt văzute de consumatori.

Obiective de învățare

From one-off customer satisfaction surveys to brand tracking surveys that are administering on a continuous basis, they provide the information that marketers need to understand how their products, services and brands are seen by consumers.
In Analytic Methods for Survey Data, statistical learners will become familiar with established methods for converting survey responses to insights that can support marketing decisions.
Techniques discussed include factor analytics, cluster analysis, discriminant analysis and multi-dimensional scaling.

Materialul include

  • Videos
  • Booklets

Cerințe

  • XL Stat
  • Excel Add-on

Public țintă

  • Students
  • Business Owners

Curiculă

18h 45m

Factor Analytics

Tell me your services
What is your products
Do this quiz

Cluster Analytics

Multi-dimensional scaling

Adaugă instructori

CoachCamp

4.94/5
54 Recenzii
234 Studenți
Vezi mai multe

Scrie o recenzie

image-1 copy 36

79,00 lei

Nivel
Toate nivelurile
Durată 18.8
Lectures
4 lectures

Materialul include

  • Videos
  • Booklets